Ballıkayalar Tabiat Parkı

Küçük bir dağın büyük zirvesi Kocaeline bağlı Gebzeye bağlı Tavşanlı köyünde yer alan Ballıkayalar Tabiat Parkına bir çok sefer gitmişliğim vardır ilki Engin Öksüz ile olmuştur (Engin Öksüz ve Abdullah Türk Türkiye turu sırasında Şanlıurfanın Halfeti ilçesinde acımszıca öldürülmüşlerdir)
Burayı özellikle tercih etmemin sebebine değinecek olursak İstanbula yakın İstanbulun stresi,gürültüsü,trafiğine iyi gelen bir terapi merkezidir de diyebilirm
İzninizle bu yayınladığım geziyi bizlere yaptıran şu fotoğraflar raporuma başlamak isterim

IMG-20160111-WA0019

28 05 2016 Cumartesi Ufuk Köse ile bu hayalimizi de gerçekleştirdik
İstanbuldan buraya gelmek isteyenler D100 karayolundan Ankara istikametine gelirlerken Gebzeye oradan Tavşanlı Köyüne stabilize yola girin tabelalar size yardımcı olacaktır
İstanbuldan Tavşanlı köyüne kadarki olan kısmı resmetmeyi gerekli görmedim
Tavşanlı Köyüne girdiğimizde İstanbulun sitresinden uzaklaştığımızı hissetmeye başladık

3 4

Nihayetinde motosikletlerimizi parkediyoruz Ben Honda XL 650 Transalp Ufuk ise Honda CRF 250 L kullanıcılarıyız

4 Ten sonra sonra 5 6 7 8

Zirvenin yolu biraz engebeli bir patika yoldan geçiyor bazı zamanlar tırmanmak mecburiyetinde kalıyorsunuz

Ve işte zirvemiz burası kampımızı burada atacaktık kimsecikler yok birazdan yıldızlarla baş başa kalacaktık Hava daha fazla kararmadan çadırımızı kurduk

11 13

Kamp hiç ateşsiz olurmu….Mangalımızıda pişiriyoruz

Tabi biz iki maceracı için her şey bukadarla kalmıyordu Biz ateşin üzerine etleri koymaya başladığımızda Kurt seslerini işitmeye başlamıştık Ben Ufuğa Ateşi söndürmemiz gerektiğini söylesemde Ufuk ısrarla devam etmemi istedi Kurtların soluklarını ensemizde hissetme seviyesine geldik ama yine devam dedik rüzgarın yönünün kurtların geldiği noktada olmamasına güveniyorduk
Arada atraksiyonlarda fena olmuyor hani 14 16 17

Konu konuyu açıyor tüm yollar başka bir yola gidiyor motosikletle olan eski gezilerimizden yeni ufuklara planlara çaylar yudumlanıyor kimsecikler yok ortada börtü böcek sesleri,kurt ulumaları köpek havlamaları yıldızlar bambaşka şehrin bizi kapitalizmin kucağına atan reklam panoları yok18

Güne uyanmak19

Gündüz göziyle dağları vadileri mağaraları aşağıda akan şelaleyi daha net görebiliyorduk İlk gecenin kamp,ateş,yemek telaşıyla buraları net görememiştik
21 23 24 28

Artık dönüş vaktiyidi tüm dönüş vakitleri benim için sevgiliye yapılan veda gibi üzücüdür.Ve kafamda aynı tantana
Bir gün dönüşü olmayan bir yol… 30

Ballıkayalar Tabiat Parkı” üzerine 7 yorum

• Musa Abi ben geçen sene tüm karadenizi tek motor eşimle birlikte kafamıza göre geze geze bitirdik Batuma da girmiş oldum Balkanlar Turu çoğu motosikletçinin planını olan bir rota sizden bol bol fotoğraf bekliyoruz kazasız belasız gidin gelin inşAllah

Beğen

1. Ahmet Bey Motosiklet size her gün saatler kazandıracak,trafikte harcadığınız saati spora,okumaya ve daha fazla yerlere daha kısa sürede gitmenizi sağlayacak
    Dikkatli olduktan sonra ekipmanlarınız da eksiksiz olursa Allahın izniyle korunursunuz

2. Mukemmel geziler yapiyorsun abi beraber yaptigimiz geziler veya kendi yaptigin geziler harika motorsiklet tutkuna ve gezmeyi sevmene hayranim bol bol gezi raporlarini bekliyorum bu vesileyle bende pireleniyim 🙂 kazasiz bol km li toztoprakli ve arazili gezilere.

Beğen

• Kardeşim raporlarıma bakıyorum Transalp ile Haşim,Dl ile Haşim BMW ile Haşim Allah birlikteliğimizi devam ettirsin daha nice yollara birlikte… Çok teşekkür ederim güzel yorumun için

3. […] Bu gezimi İstanbul mahkumları için yayımlıyorum Bir İstanbullu olarak yaşadığımız yerin Kastamonu olmadığını Ilıca olmadığını Trabzon yaylaları olmadığını Rize dağları olmadığını pekala biliyoruz fakat İstanbulda da harika kamp alanları var Benim favorim Ballıkayalar Tabiat Parkıdır https://yoldabirivar.wordpress.com/2016/08/18/ballikayalar-tabiat-parki/ […]