Destana Yolculuk Çanakkale Gezisi

Çanakkale Destanı…Mustafazafların,Seyyid Onbaşıların,isimli isimsiz Allah yolunca mücadele eden yiğitlerin mücadeleleri.Sinema da yada saçma sapan reklamlarda izlediğiniz Marvl Yapımı çizgi kahramanlar değiller
01 05 2015 Tarihinde eşimle birlikte motosikletimizle gerçekleştirdiğimiz bu gezideki rotamız Gelibolu-Eceabat ve tabiki Şehitlikler Anıtı idi.
O gece Kabatepe dolaylarında kamp ertesi sabahı feribotla Bozcaada geçmekti
Bu sadece bir plandı Yolun bana öğrettiği birşey de rota ve menzil yolun seçimi olabiliyordu bazen ve öyle de oldu.
Çok sınırlı bir bütçem olmasına rağmen gittiğim yerleri sindire sindire dolaştım o köy senin bu köy benim Anıta geldiğimde 650 km çevirilmişti teker.
Yolu biraz uzattık ve ilk durağımız Koca Sinanın Ustalık Eserimdir dediği  Edirne de bulunan Selimiye Camii idi.
Camiiye olan ilgi muazzımdı

1 4 5

Bu gezimizde de motosikletimizi kirletmeden toz,duman yutmadan duramadık eee nihayetinde enduro kullanıyoruz okadar olacak.Akbaş Şehitliğine doğru motoru sürüyoruz
1 3 4 DSC_10451

Akbaş Şehitliğinden sonra Büyük Anafartalar Şehitliğine doğru tekeri çeviriyoruz…
225

Sözün bittiği yerlerden biri Anafartalar Şehitliği 749 Şehidimizin anıldığı şehitlik…
6 7

Allach CC Buyurdu Allah a ulaşacaklarına inananlar Nice az bir topluluk Allah ın izniyle sayıca çok bir topluluğu yenmiştir Allah sabredenlerle beraberdirm1 m4

Hedefimiz Seyyid Onbaşı Tablasımanzara2 1 2

Yolda uğradığımız Destansı Tanıtım Merkezini ziyaret edemiyoruz vakit ve nakit sıkıntısı
DSC_1110 DSC_1113

Saatlerdir motosikletimizle yoldayız gittiğimiz her bir şehitlik bizlerde derin izler bırakıyor
Nihayet Seyyid Onbaşı Tablasına gelmiş bulunmaktayız

İşte Allah sabredenlerle beraberdir davalarından vazgçemediler!!!
6 8 9 10

Çanakkale Şehitlik Abidesi
260.000 e yakın şehidimiz Türkü,Kürdü Pakistanlısına kadar bir olduk
2 6
Motosikletimizle yaptığımız bu yolculuğun gidiş rotasını çok şükür kazasız belasız tamamlamıştık.Binlerce şehidimiz kimisi çocukluk yaşlarında kimisi ihtiyarlık yaşlarında,Kimisi çocuğunu,yarini,kimisi anasını babasını bırakmıştı…
Vatanın üzrinde Allahın kelamı için…Şimdiki avrupa birliği yada Nato için değildi…

Dönüş için motosikletimize binmiş tekeri döndürmeye başlamıştık yol üstünde çok güzel bir yerle tanışıyoruz trafiğin,sesin gürültünün olmadığı bir yer…Üstelik kampımızı attığımızda bir kafenin tuvaleti de 24 saat açıktı

1a 3c

Kapmızı tamaladıktan sonra dönüş yolunda eşimin ablasının yanına uğruyıp bi selam verip Tekirdağ üzerinden motosikletle yaptığımız bu serüveni tamamlıyoruz

Edirne-Çanakkale 1 Gece kamplı motosikletimizle yaptığımız bu yolculukta toplam 1200 km teker çevirdik eve döndüğümde cebimde artan yalnız bozukluklardı sınırlı bütçeyle maksimum bir geziydi bizim için
Bir sonraki serüvende görüşmek üzere…

Destana Yolculuk Çanakkale Gezisi” üzerine 5 yorum

1. Kardeşim çok güzel gezi olmuş eşimle Eylül ayının ilk haftası Anıtı ziyaret etmeyi planlıyoruz biz memur olduğumuzdan her yıl oralara gidiyoruz

Beğen

2. Bu gezini için sizleri yürekten tebrik ediyorum Herkesin hayatında en az bir kere olsun gidip görmesi gereken yerlerden biridir

3. Gözden kaçırdığım harika bir gezi daha Destana yolculuk güzel bir başlık olmuş Milletimizin tekrar tek yürek olmasını çok isterim