Evli Motorlu Ve Çocuklu

marriage
Sürekli duyarsınız evlendikten sonra motoru bırakır!!!Araba alır!!!Veliler kendilerini ancak böyle teselli eder.
Yada evli olup hobilerinden vazgeçenlerin ‘Ne yapacaksan şimdi yap bekarken yap evlenince yapamayacaksın” Gibi sözlere sağda solda kulak misafiri olmuşuzdur çoğu zaman
Bu gibi insanların çoğu küçük zorluklarda büyük hedeflerini bırakmışlardır
Ne evlenirken ne de küçük bir kaza sonrası başkalarını dinlemeyin tekeri döndürmeye devam edin
Ben bir motorcu olarak şunu söylerim Herkesi dinleseydim öncelikle beni 9 ay karnında taşımış Anamı Sabahlara kadar eve ekmek getiricem diye çalışan Babamı dinler motor almazdım!!!
Evlilik ve aile kurmak maddi ve manevi olarak insana bir çok sorumluluk yükler fakat bu sizleri hayatınızda haz aldığınız uğraşlarınızdan ayırmaya yetecek bir bahane mi???
Allah korusun halı saha maçlarında oynuyorsanızda evlendiğinizde bacağınız mı kesildi
Belki haftada bir değilde ayda bir oynarsınız,Belki 600 cc değilde 150 cc sürersiniz…
Belki senede bir tur yapamaz iki senede bir tur yaparsınız
Hiçbir şeyin sizleri hayallerinizden alıkoymasına izin vermeyin yola çıkın….
Şimdi ben Baba Motorcuyum:):):)
Evlendikten sonra ilk uzun yolum İstanbuldan Batuma eşimle birlikte gitmekti….
Allah herkese gönlüne göre bir eş nasibeylesin
DSC_0187

Evli Motorlu Ve Çocuklu” üzerine 2 yorum

  1. Evet işte budur diyebileceğimiz biz yazı.nekadarda motorcu olmasam bile hayalleri korkuya teslim etmemek gerektiğini biliyorum…olacagı varsa hersey olur..ne kimse engel olabılır nede erteleyebilir..hayaller gerçekleşince güzeldir… Makber Natsu

    Beğen

  2. Sizi tebrik ediyorum çok güzel yaznışsınız
    Evlenirken motosikletimi satmıştım ve şimdi motosiklete daha fazla ihtiyaç duyuyorum
    Hanımla hiçbir yere gidemiyoruz bir scooter alsam mı diye düşünüyorum

    Beğen

Bir Cevap Yazın

