Doğada İnsan

Doğada insan tuhaf gelmemeli insan kulağına doğada bir tilkinin,kurdun bir ayının bir karıncanın,bir sincabın görevi ne ise insanın da görevi odur İnsan diğer hayvanlarla birlikte uygulanması zorunlu başka bir görevi daha üstlenmiştir DOĞAYI TEMİZ TUTMAK İnsan bu sorumluluğu kendi sorumsuzluğundan alır…
Kampımızda Kocaeli İzmitte Kartepe yakınlarında doğayla içiçe kalabileceğimiz harika bir yerde bir gece konaklamalı olarak 14 Haziran sabahında yola koyulmakla başlamıştır
Yolda biri var olarak bu seferki kamp alanımı ben seçmedim daha önce fotoğraflara bakmadım Cem gibi tecrübeli bir kampçı ki aynı zamanda iyi bir trekkingcidir tecrübeli biri ile bir yere gidicek olursanız yer,adres,manzara kamp alanı gibi sorgulara ve düşüncelere kafanıza yer ayırmayın sadece Cem nereye siz oraya Ve biz doğada insanlardan bir kare Cem,Abdullah Abi ve Ben

Kamp alanına vardık kamplar kuruldu ve ilk işimiz Tarp için değnekler bulup ucunu sivrileştirip topraga gömmek ki Cemin daha önce kendi elleri ile kazıdığı bu direkleri orada görebilirsiniz Zamanla tabiki üzerindne geçiyoruz

Tarpımızı hazırladıktan sonra Ateş işlemlerine başlıyoruz Abdullah Abimiz harika bir İsveç Ateşi yakıp içimize ve dışımızı sımsıcak tutuyor
Abdullah Abi öyle aman aman bir çanta getirmedi…Engebeli arazide trekking yapmasına engel bir ağırlık yoktu çantasında fakat çantaya öyle portatif malzemeleri öyle bir şekilde yerleştirdiği siz doğa severlerin olumlu yahut olumsuz kamp halinde ihtiyaç duyabileceği ve ihtiyaç duyamayacağı herşeyi getirmişti

Ben kızılderili ateşi ile uğraşmaktayım bushcraft a büyük bir özeni içerisindeyim ilerleyen zamanda doğadan temin ettiğim bir dal ile ateş yakma peşindeyim Ağalarda reçinemiz olmadığından kurumuş kurumaktan dökülmeye tutmuş ağaç parcacıklarını toplayıp magnezyum çubuğuyla ateş yakıyorum bu işlem bir 15 dakika sürmüştü videolardaki ilk 1-2 sürtme ile çıkmadı ve biraz eform sarfettiriyor

Cemin tavsiyesi üzerine güzel bir dinlenme tesisinde uyuyorum

Cem ve Abdullah Abi yürüyüşe ve hafif bir tırmanışa başlıyorlar ben hala iyileşmediğimden malzemelerin başında keyif çıkarıyorum

Sis önce dağa ormanlara sonra bütün o enerjisi ile üzerimize çöküyor yırtıcı hayvanların sesleri kulaklarımızda yankılanıyor

Çok fazla yazıp karalamadan sizleri bu güzel yerlerle başbaşa bırakıyorum bir sonraki kampımızda görüşmek üzere Maceralı gezi ve kamplar

Doğada İnsan” üzerine 5 yorum

1. Abi insaallah sağliğin gittikçe daha iyi oluyordur bazi araliklarla doğayla iç içe olmak gerekli, siz bunun keyifini gercekten çıkarıyorsunuz … yolda biri bak ekibinin maceralarini okumak ve görsel olarak fotoraflara bakmak keyif verici yeni seyahatlarinizi bekliyoruz .