Poyrazköy Plaj Kampı

Bu gezimi İstanbul mahkumları için yayımlıyorum Bir İstanbullu olarak yaşadığımız yerin Kastamonu olmadığını Ilıca olmadığını Trabzon yaylaları olmadığını Rize dağları olmadığını pekala biliyoruz fakat İstanbulda da harika kamp alanları var Benim favorim Ballıkayalar Tabiat Parkıdır
https://yoldabirivar.wordpress.com/2016/08/18/ballikayalar-tabiat-parki/

Bilindiği üzere ciddi bir kaza sakatlık geçirdim iş değişikline girdim eskisi gibi mesaim akşam 5,6 gibi bitmiyor 8,9 u buluyor haftada 2 gün iznim de yok çocuğum var ama bunları bahane edecek bir adam değilim gezmeye maceraya devam…
Evet Poyrazköy Beykoza bağlı harika bir yer kamp yapılan yerde arkanız orman önünüz deniz Beykozdan poyrazköy riva tabelalarını takip ederek rahatlıkla ulaşabilirsiz Şimdi kampı resmediyorum

Motosiklet ve kamp faaliyetlerinde etkin biri olarak Motosiklet ile kamp yapmayı düşünüp motor cc lerinin 125-250 arasında olup motor küçük diyenlere söyleyecek sözüm Motor hazır yavaş yada hızlı gidiyor siz hazır mısınız???Evli çoluk çocuk sahibi olup zamanım yok diyenlere ise ” Yolda Biri Var ” diyorum Herkese bol meceralı gezi ve kamplar

 

Poyrazköy Plaj Kampı” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

