Motosiklet İle Karadeniz Turu

07 08 2013 Tarihinde 5 Gecelik 5 Günlük doğayla başbaşa olduğum,motosiklet ile ilk uzun yol serüvenime tekeri döndürmeye başladık.Hayatımın en doğru seçimlerinden biri Honda XL Transalp 650 ile ben,Arkadaşım Haşim Suzuki DL 1000 Ve Eniştesi benimde çok sevdiğim Hacı Abimiz Mahmut Triump Tiger 900
Mahmut Abi gibi kişileri ancak başkalarının yazılarında okuyabilirsiniz kendilerinin sanal alemle işleri yoktur yaşları oldukça büyüktür
Bu gibi kimseler yolda silindir piston atıp yollarına devam edebilecek yetenekte tecrübede birikimde olan insanlardır.
Konuyu daha fazla uzatmadan Motosiklet ile yapmış olduğumuz geziye başlıyorum…
Öncelikle Motosikletleri uzun yola hazırlıyoruz DSC_0245 ev (2)

Yola 7 Ağuston Cumartesi iş çıkışında başladık Hedefte Doğu Karadenize kadar gitmek vardı
Biz Karasudan Mahmut Abiyi alıp İlk kampımızı Kastamonu da atacaktık ama planlanan olmadı İlk konakladığımız yer Mahmut Abinin Karasudaki evi oldu sabahına da yola çıktık
Mahmut Abi ”Dağlaradan ovalardan geçmeden karadeniz rotası yapılmaz” dedi.Bizde düşünmeden Adam haklı Beyler dedik:):):)

Motosikletlerimizi bırakıp güzel bir fotoğraf çekiliyoruz
Burası Zonguldak Çaycuma
IMG-20140727-WA0003

Amasrada soluklanıyoruz Mahmut Abi ile 2 dakikalık sohbet saatlerce motosiklet sürmekten de zevkliIMG-20140727-WA0008 20140727_133500
Kastamonunun yüce dağlarına karşı birkaç küçük insan manzaraya diyecek yok
IMG-20140727-WA0005
Karadeniz turumuzun 2.günü de oruçlu oruçlu motorlarımızın tekerlerini döndürk Burası İnebolu Evrenye müthiş bir misafirperverlik gördük burayı unutamayız orucumuzu O yörenin halkının vermiş olduğu iftar yemeği ile açıyoruz Ertresi gün Ramazan Bayramının ilk günü
İftarımızı yapıp çadır sermek için yer ararken Mahmut Abinin orada da bir tanıdığı çıkıyor ve bizi yeni yaptırdığı villasına davet ediyor Villa sıfır daha kendisi dahi kalmadı bizi zorla da olsa villada kalmaya ikna ediyor o gecede kamp atamadık tabi bundan yakınmıyoruz:):):)
İneboludan fotoğraflar
IMG-20140727-WA0009 IMG-20140729-WA0025
İneboludaki muazzam kahvaltıdan sonra artık Karadenizin en yüklek yerlerine gelmiştik Sinoptaydık tüm karadeniz ayaklarımızın altındaydı adeta
sinop (4) IMG-20140729-WA0032
Evet burada Sinop ta Karadeniz turumuza doğusuna varamadan veda etmek zorunda kalıyoruz Yıl 2013 Ağustosu ve ben kararımı vermiştim tüm karadenizi Allah ın izniyle fethedecektim
Dönüşümüzü Karabük üzerinden yapıyoruz ve nihayet kampımızı atıyoruz sessiz serin sakin güzel bir yer
IMG-20140728-WA0007

Karabükteki kampımızdan sonra sabahın erken saatlerinde motosikletlerimize binip doğruca Seben Gölüne doğru sürdük.
Burada kamp yapacaktık fakat çok pisti insanlar doğayı mahvediyorlar Doğa bize miras değil ardımızdakilere emanet Lütfen doğaya zarar vermeyelim…
IMG-20140731-WA0039 IMG-20140731-WA0041 IMG-20140731-WA0042
Seben Gölünden değim yerindeyse kaçıyoruz adeta
IMG-20140729-WA0000 IMG-20140729-WA0029
Uzun İnce Bir Yoldayım Gidiyorum Gündüz Gece
Dudaklarımız çatlamaya başladı saatlerce motor üstünde bol virajlı,toz ve topraktan adeta önümüzü göremediğimiz bir serüvenin içndeydik
Özgürlüğe doğru motosikletlerimizi sürüyoruz
Yol bizi kendimizle başbaşa bırakıyor Yol bize kendimizi dinlettiriyordu
Yol bizi Abanta doğru sürüklüyordu
1 2
Abant da kamp sonrası…
IMG-20140731-WA0004IMG-20140731-WA0005
Abanttan Mudurnuya doğru dönüşümğz yavaş yavaş sonra ermek üzere
Mudurnuda 10 yıla yakındır BMW R 80 GS kullanan İhsan Abiyi ziyarete gidiyoruz
BMW R 80 GS Paris dakarı kazanan tek BMW dir…
IMG-20140731-WA0006

Bu ziyaretimizden sonra Bir müddet yolumuza İhsan Abide katılıyor…
Haşim kardeşimin Mudurnu dağ yolunda lastiği patlıyor durum biraz ciddi açılan delik büyük
Suzuki DL 1000 tubeless yanımızda yama fitil var fakat bir tülü tutmuyor hava sıcak
Yol pusulamız Mahmut Abi nin yılların verdiği birikim ve el becerisi ile bu sorunu çözüyor.
IMG-20140731-WA0008

Toplam 5 gecelik & günlük Karadeniz turumuz 2.000 küsür km ile kazasız belasız çok şükür tamamlamış olduk Bu salyangoz Kastamonudan beri benimle İstanbula kaçak geldi:)
Seneye hedefim İstanbuldan Batuma motosiklet ile yalnız gitmekti…
Bir sonraki serüvende görüşmek üzere
20140731_091907

Published by

“Motosiklet İle Karadeniz Turu” için 9 cevap

1. Çok güzel bir gezi olmuş Endruro candır karadeniz gezinizi bitiremediğinize üzülsemde doğru karar verilmiş bu rota kesinlikle asfalttan olmaz Tekeriniz düz bassın

Beğen

1. Murat Abi Yolun bittiği yerde Enduro başlıyor yıllarca Cruiser Chopper motosikletler kullandım ama hepsi bir yerde kaldı Transalp ile dağ,tepe,dere geziyorum

2. Gönül Hanım Nasılsınız???Teşekkür ederim güzel yorumunuz için yolum o taraflara düşerse uğrarım yanınıza

3. Resimler harika. Bilgiler çok faydalı. Ellerinize sağlık.

Liked by 1 kişi

4. Musti kardeşim sağol yorumun için,Faydalı olabildiysek nu mutlu

Beğen

5. Senin özgür ruh halin , hayata bakış bambaşka bu güzel paylaşimlarin için size ekibinize teşekkür ederiz…. Maceradan maceraya geçişler fotoraflar anlatilanlar hepsi bir birinden güzel yeni maceralarinizi bekliyoruz sağlicakla …

1. Semih kardeşim çok teşekkür ederim samimi yorumların için senin gibi keşke herkes güzel bakabilse Allaha emanetsin

6. S.aleyküm kardeşim gördüğüm kadarıyla sizin için çok eğlenceli bir gezi olmuş birçok insanın düşünüpte başaramadığı birşeyi başardığınız içinde ayriyetten hepinizi tek tek tebrik ederim umarım bundan sonrasında da çok aha keyifli ve güzel yolculuklar gerçekleştirirsiniz kalın sağlıcakla …