İnönü Yaylasında Terapi Gezisi

Modern kölelikten kurtulduktan sonra harika bir Terapi Gezisi attım Yolda biri var olarak yine yolda yalnız biri vardı ve yine kendimle başbaşa güzel maceralı bir kamp attım Bu macera Kocaeline bağlı İnönü Yaylasında yaşandı Kocaeli İstanbul stres mahkümları için gerçekten harika bir yerdir Menekşe Yaylası,Molla Yakuplu,Aytepe gibi harika alanlar mevcuttur
Rota hakkında kısaca İstanbul dan tahmini 140 km uzaklıkta İzmit Batı çıkışından devam edin Yuvacık tabelasından Tepecik Köyüne geldiğinizde İnönü Yaylası tabelaları karşınıza çıkmaya başlar
Yoldaşlar vaktinizi almıyorum dileyen ” * ” işaretli iki üç satır cümleyi okuyup kampa çıkabilir
* Kamp alanlarına varışa son 10-15 km stabilize kaygan virajlı çamur toprak bir yol alır
*Su ihtiyacınızı çevreden karşılanır
*Eylül ayından itibaren Kocaeli soğumaya başlar

C.tesi günü akşam 5 gibi yola çıktım Yolda efsane motosiklet 2005 model YBR 125 ile çıktım Harleyleri TransAlpleri geride bıraktık Fakat temamız her daim:Kullandığımız motosikletler birer araç amaç değil…Amaç güzel bir kampt araç önemli değil…
15 km lik bozuk yolda ne gelen var ne giden var ne ev var ne arsa yalnızca ”Yolda biri var ”
Sabahına çektiğim fotoğraflara bakarsanız yolların ne denli bozuk olduğunu görebilirsiniz aşağıya bir kaç fotoraf ekledim


Telefon sinyali çekmezse sıkıntı yapmayın Tepecik Köyünden sonra tabelalar sizi götürür

Gece çadırımı ve motosikletimi harika yıldızlarla beraber resmedemiyorum iyi bir fotoğraf makinası gerekiyor Bu deli fotoğraf makinası almaz o paraya gider kamp yapar O anın fotoğrafını ne kadar iyi çekersem çekerim o anı yaşamadıktan sonra resmetmenin bir manası yok

Sabah güneşi yerini almadan ben ben yerimi aldım yaklaşık 40 dk harika bir trekking sonrasında kampı topladım ve dönüş başladı

Yollar harika…Tüm yoldaşlara harika gezi ve maceralı kamplar

 

 

 

 

 

 

 

 

Published by

“İnönü Yaylasında Terapi Gezisi” için 6 cevap

  1. Adventurer Bora Avatar

    1100 GS aldığımın ilk haftası Erikli yaylasına gitmiştik aynı yollar hala duruyor Geziniz yine çok güzel olmuş

    Liked by 1 kişi

  2. Perfect i like it so muchhhh 🙂 next time we can go together 😉

    Liked by 1 kişi

  3. Ferhat Gözüpek Avatar
    Ferhat Gözüpek

    Hahaa demiştim ybr 125 ile yol bitmez diye Geceye kaldın:):):)
    Şaka bir yana çok güzel yerlere gidiyorsun

    Beğen

    1. YBR 125 ile yol bitmez Çünkü YBR 125 e yol bitmez…

      Beğen

  4. Evet yoldaki arkadaşım başkasına ne gerek var istediğin sürece gazla hız artık hiç bir anlamı olmayan riskten başka birşey değildir ama yolda giden demir atı hangisi olduğu hiç önemli değil önemli olan amaç tır ve atmış oldugun resimlere baktım daha iki hafta önce ordaydim ben demir atim,tabiat, gökyüzü, özgürlük,ve sitressiz bir gün geçirdim sanki yanlız ben yaşıyordum bu duyguyu en kısa zamanda tekrar gitmeyi düşünüyorum özgürlüğe Demir atımları

    Liked by 1 kişi

    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim İşin özünü kavramanıza çok sevimdim

      Beğen

Yorum bırakın

WordPress.com’da Blog Oluşturun.