Sardala Koyunda Derin Bir Nefes

Kimlik,pasaport işleri Arabanın bakımı,muayenesi Dişlerimden duyduğum rahatsızlık ve ilaçsız tedavi yöntemlerim ve bunaltıcı sıcaklar beni yeni bir terapiye yönlendirdi…Terapi gezilerim beni dönüşü olmayacak bir terapiye hazırlıyor hissediyorum Bakalım zaman ne gösterecek

Cuma akşamı Üsküdardan 21:30 gibi yola çıktık yolculuk ortalama 2 saat sürdü İstanbul merkeze ortalama 120 km uzaklıkta Ulaşım için Şile-Ağva yı takip edin Kadıköy-Pınarlı tabelaları sizi Sardala koyunun harika sularına getirecektir Geldiğimizde çadırları kurduk Evden getirdiğim yeşil çayı yıldızlarında altında denizin tarif edilemez coşkun sesi ile birlikte yudumladık…Sardala Koyunda O ana ait görüntüleri size yansıtacak kaliteli bir fotoğraf makinam yok Olsa da size yansımadan başka birşey sunamaz Hisleri yaşamak görüntü ile pahabiçilemez

Bu gezimde bana yoldaşlık eden dostum Ufuk ile yıllar önce Güney sahillerine demir atlarımızı varoşça özgürlüğe sürmüştük Plansız,sabahsız,akşamsız sadece o anın tadını çıkarmıştık

Kendisiyle bir çok gezi,kamp,maceralar yaşadık İlk demir atım Virago 535 ile 2010 yıllarından bir kare…

Sardala Koyu’nda su çok berrak

Sardala Koyunda derin bir nefes alıp derinlere dalıyorum

Bu yollarda Harleyler,Viragolar,Transalpler geçti…gitti…bitti…Şuan mini camper twingo ile devam ediyoruz Araçlar değişir önemli olan amaçların yani özgürlükçü zihniyetin değişmemesi

Bilinmeneyi öğrenip bilineni öğretmenin peşinden Yolda biri var…

”*” işaretli Notları okumanız sizin için yeterlidir Bu notların faydanıza olacağını düşünüyorum

*Şile-Ağva’da adını bile bilmediğim bir çok alanda kamp gezi yapmış biri olarak Otomobil ile yolculuk yapıyorsanız Sahillerde pazar günü öğle saatleri nefes alacak yer yok
Bu yoğunluk yolda da peşinizde oluyor Dönüşünüz pazar günü öğle vaktini geçtiyse sahilde denizin coşkun sesini dinleyin güneşin batışını izleyin akşam olunca da dönüşe geçin yolda trafikte beklemektense…
*Ağva yollarında lütfen pür dikkat!!!Lütfen yavaş…Yollarda bir çok hayvan var Duyarlı olalım
*Bakkal,market,wc vs vs yok

Published by

“Sardala Koyunda Derin Bir Nefes” için 9 cevap

  1. Abi bu koyu çok beğendim bir gün nasip olursa hep beraber gideriz yolda biri var 👍🏻

    Beğen

    1. Bu güzel yere güzel dostlarımızla gideriz inş

      Beğen

  2. Paylaşım için gerçekten çok teşekkürler Kilimli koyuna da gitmişsiniz Burası çok daha güzel

    Liked by 1 kişi

  3. Size katılıyorum hafta içi hem gidiş geliş hem de kamp havası çok daha pozitif olur Gelin Koyu na gitmedim fotoğraflardan baktığım kadarı ile Kadırga Koyuna benzer atmosferde

    Beğen

    1. Burada da eski tenhalık maalesef kalmadı Şile-Ağva gezici ve kampçılara dönüşü ya C.tesi ki Pazar gününe kalmışlarsa da akşam 8 den sonra dönmelerini tavsiye ederim

      Beğen

  4. Manzara harika Güzel dalış yapmışsınız

    Liked by 1 kişi

  5. Hocam çok sağlıklı görünüyorsunuz yaşınızı da merak ettim Sayfanızın teması sanki hayatta kalma mücadelesi olmuş:d

    Beğen

    1. Sayfam Yolda biri var ın tek teması kapitalizm ile savaştır….Bu sebeple Harleyinden Shadowuna,Transalpine kadar kullandığım motosikletler demir yığınıdır bu sebeple 4 duvar otel,motel ıvır zıvır isimleri yoktur sayfamda yaş orta kalın sağcılakla

      Beğen

  6. Bu geziden mutlu olmak için eğlenmek gezip görmek için bazen çokta uzaklara gitmeye gerek olmadığını görüp hissettim. Yeter ki içimizdeki enerjinin bitmesine müsaade etmeyip cehd edelim. Tebrikler ✋

    Liked by 1 kişi

Yorum bırakın

WordPress.com’da Blog Oluşturun.